Współpraca

3. Mistrzostwa Polski w Dziczyźnie

 

Trzecia edycja ogólnopolskich Mistrzostw Polski w Dziczyźnie – Memoriału Mariana Tarnawskiego, organizowanych przez spółkę Las-Kalisz w Tomnicach k. Krotoszyna, została zaplanowana na 17 listopada 2022 r. jako wydarzenie towarzyszące targom HORECA oraz GASTROFOOD w Krakowie. Tym razem kucharze w ramach konkursowej rywalizacji zmierzą się z udźcem sarny oraz mięsem i wątróbką króliczą. Oba rodzaje mięsa są specjalnościami zakładu przetwórczego firmy Las-Kalisz, a łączy je jedno – są niezrównane pod względem walorów żywieniowych. MIstrzostwa są jedynym w Polsce cyklicznym konkursem kulinarnym, w którym głównym tematem jest mięso zwierząt łownych pozyskiwane z natury, w ramach zrównoważonej gospodarki łowieckiej.

Chcielibyśmy zaproponować Państwu włączenie się w organizację tego wyjątkowego wydarzenia w roli sponsora lub wystawcy. W związku z tym przygotowaliśmy następujące pakiety sponsorskie.

 

PARTNER STRATEGICZNY

 

Kwota wsparcia netto: 15–20 tys. zł


Świadczenia:

  • zamieszczenie logotypu w witrynie internetowej konkursu www.mistrzostwadziczyzna.pl oraz na profilach @mistrzostwadziczyzna na Facebooku oraz @horeca_las_kalisz na Instagramie;
  • zamieszczenie logotypu w materiałach drukowanych – ścianka promocyjna, roll-upy, zaproszenia, menu kolacji podczas gali finałowej;
  • zamieszczenie logotypu na bluzach/fartuchach uczestników konkursu;
  • informacja o partnerstwie w komunikatach prasowych o kolejnych etapach konkursu;
  • informacja o partnerstwie w newsletterze wysłanym do własnej bazy adresatów firmy HoReCa Las-Kalisz;
  • kampania promująca firmę jako partnera konkursu w mediach społecznościowych organizatora – minimum trzy posty na profilu @mistrzostwadziczyzna na Facebooku oraz @horeca_las_kalisz na Instagramie;
  • 20 zaproszeń z darmowym wstępem na targi HORECA Kraków;
  • 8–12 zaproszeń (stolik) na kolację podczas gali finałowej;
  • zapewnienie miejsca do ekspozycji do 4 roll-upów o wymiarach maks. 200 x 120 cm oraz 1 ścianki reklamowej o wymiarach maks. 3000 x 2300 cm;
  • zapewnienie miejsca do ekspozycji stoiska promocyjnego o pow. do 18 m2
    w przestrzeni konkursowej;
  • ciągła prezentacja logotypu na pasku podczas trwania transmisji konkursu na żywo;
  • zapewnienie rozmowy z przedstawicielem firmy na temat oferty produktowej podczas transmisji konkursu na żywo;
  • zapewnienie możliwości dystrybucji materiałów reklamowych (folderów, ulotek);
  • dostęp do materiałów fotograficznych i filmowych zrealizowanych podczas konkursu;



PARTNER WSPIERAJĄCY


Kwota wsparcia netto: 5–8 tys. zł netto


Świadczenia:

  • zamieszczenie logotypu w witrynie internetowej konkursu www.mistrzostwadziczyzna.pl oraz na profilach @mistrzostwadziczyzna na Facebooku oraz @horeca_las_kalisz na Instagramie;
  • zamieszczenie logotypu w materiałach drukowanych – ścianka promocyjna, roll-upy, zaproszenia, menu kolacji podczas gali finałowej;
  • kampania promująca firmę jako partnera konkursu w mediach społecznościowych organizatora – minimum dwa posty na profilu @mistrzostwadziczyzna na Facebooku oraz @horeca_las_kalisz na Instagramie;
  • 10 zaproszeń z darmowym wstępem na targi HORECA Kraków;
  • 2–4 zaproszenia na kolację podczas gali finałowej;
  • zapewnienie miejsca na ekspozycję do 2 roll-upów o wymiarach maks. 200 x 120 cm;
  • zapewnienie miejsca do ekspozycji stoiska promocyjnego o pow. do (9 m2 w przestrzeni konkursowej;
  • prezentacja logotypu na pasku podczas trwania transmisji konkursu na żywo;
  • zapewnienie możliwości dystrybucji materiałów reklamowych (folderów, ulotek);
  • dostęp do materiałów fotograficznych i filmowych zrealizowanych podczas konkursu.

 


SPONSOR ZWYCZAJNY


Kwota wsparcia netto: 3–5 tys. zł netto


Świadczenia:

  • zamieszczenie logotypu w witrynie internetowej konkursu www.mistrzostwadziczyzna.pl oraz na profilach @mistrzostwadziczyzna na Facebooku oraz @horeca_las_kalisz na Instagramie;
  • zamieszczenie logotypu w materiałach drukowanych – ścianka promocyjna i roll-upy;
  • kampania promująca firmę jako partnera konkursu w mediach społecznościowych organizatora – minimum jeden post na profilu @mistrzostwadziczyzna na Facebooku oraz @horeca_las_kalisz na Instagramie;
  • 1 zaproszenie na kolację podczas gali finałowej;
  • zapewnienie miejsca na ekspozycję 1 roll-upa o wymiarach maks. 200 x 120 cm;
  • prezentacja logotypu podczas trwania transmisji konkursu na żywo;
  • zapewnienie możliwości dystrybucji materiałów reklamowych (folderów, ulotek).


Szczegółowe informacje o wymienionych pakietach można uzyskać u Małgorzaty Jochaniak pod numerem tel. 600 981 800 lub adresem e-mail: m.jochaniak@openglobal.pl.

 

Organizatorem konkursu jest firma Las-Kalisz sp. z o.o. w Tomnicach k. Krotoszyna, właściciel marki HoReCa Las-Kalisz, od przeszło 30 lat zajmująca się skupem i przetwórstwem dziczyzny oraz mięsa króliczego. Mistrzostwa Polski w Dziczyźnie odbywają się na cześć Mariana Tarnawskiego – zmarłego w 2018 r. założyciela, wieloletniego właściciela i prezesa firmy, propagatora kultury łowieckiej, popularyzatora dziczyzny oraz znawcy kuchni myśliwskiej. Pierwsza edycja mistrzostw odbyła się w marcu 2019 r., druga – we wrześniu 2021 r.  Konkurs zdobył nominację do prestiżowego Kulinarnego Pucharu Polski.

Formularz kontaktowy

Informujemy, iż odpowiedź na Państwa pytanie zostanie udzielona przez firmę Las-Kalisz Sp. z o.o. na podany adres e-mail. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez firmę Las-Kalisz Sp. z o.o. dla celów udzielenia odpowiedzi. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do uzyskania odpowiedzi. Administratorem danych jest firma Las-Kalisz Sp. z o.o..

Kontakt

Organizator: Las Kalisz

ul. Krotoszyńska 1, 63-714 Kobierno

Telefon:  +48 62 725 42 70

E-mail:
rzecznik@mistrzostwadziczyzna.pl
Zgłoszenia:
zgloszenia@mistrzostwadziczyzna.pl
Reklama:
reklama@mistrzostwadziczyzna.pl