3. Mistrzostwa Polski w Dziczyźnie
Trzecia edycja ogólnopolskich Mistrzostw Polski w Dziczyźnie – Memoriału Mariana Tarnawskiego, organizowanych przez spółkę Las-Kalisz w Tomnicach k. Krotoszyna, została zaplanowana na 17 listopada 2022 r. jako wydarzenie towarzyszące targom HORECA oraz GASTROFOOD w Krakowie. Tym razem kucharze w ramach konkursowej rywalizacji zmierzą się z udźcem sarny oraz mięsem i wątróbką króliczą. Oba rodzaje mięsa są specjalnościami zakładu przetwórczego firmy Las-Kalisz, a łączy je jedno – są niezrównane pod względem walorów żywieniowych. MIstrzostwa są jedynym w Polsce cyklicznym konkursem kulinarnym, w którym głównym tematem jest mięso zwierząt łownych pozyskiwane z natury, w ramach zrównoważonej gospodarki łowieckiej.
Chcielibyśmy zaproponować Państwu włączenie się w organizację tego wyjątkowego wydarzenia w roli sponsora lub wystawcy. W związku z tym przygotowaliśmy następujące pakiety sponsorskie.
PARTNER STRATEGICZNY
Kwota wsparcia netto: 15–20 tys. zł
Świadczenia:
- zamieszczenie logotypu w witrynie internetowej konkursu www.mistrzostwadziczyzna.pl oraz na profilach @mistrzostwadziczyzna na Facebooku oraz @horeca_las_kalisz na Instagramie;
- zamieszczenie logotypu w materiałach drukowanych – ścianka promocyjna, roll-upy, zaproszenia, menu kolacji podczas gali finałowej;
- zamieszczenie logotypu na bluzach/fartuchach uczestników konkursu;
- informacja o partnerstwie w komunikatach prasowych o kolejnych etapach konkursu;
- informacja o partnerstwie w newsletterze wysłanym do własnej bazy adresatów firmy HoReCa Las-Kalisz;
- kampania promująca firmę jako partnera konkursu w mediach społecznościowych organizatora – minimum trzy posty na profilu @mistrzostwadziczyzna na Facebooku oraz @horeca_las_kalisz na Instagramie;
- 20 zaproszeń z darmowym wstępem na targi HORECA Kraków;
- 8–12 zaproszeń (stolik) na kolację podczas gali finałowej;
- zapewnienie miejsca do ekspozycji do 4 roll-upów o wymiarach maks. 200 x 120 cm oraz 1 ścianki reklamowej o wymiarach maks. 3000 x 2300 cm;
- zapewnienie miejsca do ekspozycji stoiska promocyjnego o pow. do 18 m2
w przestrzeni konkursowej;
- ciągła prezentacja logotypu na pasku podczas trwania transmisji konkursu na żywo;
- zapewnienie rozmowy z przedstawicielem firmy na temat oferty produktowej podczas transmisji konkursu na żywo;
- zapewnienie możliwości dystrybucji materiałów reklamowych (folderów, ulotek);
- dostęp do materiałów fotograficznych i filmowych zrealizowanych podczas konkursu;
PARTNER WSPIERAJĄCY
Kwota wsparcia netto: 5–8 tys. zł netto
Świadczenia:
- zamieszczenie logotypu w witrynie internetowej konkursu www.mistrzostwadziczyzna.pl oraz na profilach @mistrzostwadziczyzna na Facebooku oraz @horeca_las_kalisz na Instagramie;
- zamieszczenie logotypu w materiałach drukowanych – ścianka promocyjna, roll-upy, zaproszenia, menu kolacji podczas gali finałowej;
- kampania promująca firmę jako partnera konkursu w mediach społecznościowych organizatora – minimum dwa posty na profilu @mistrzostwadziczyzna na Facebooku oraz @horeca_las_kalisz na Instagramie;
- 10 zaproszeń z darmowym wstępem na targi HORECA Kraków;
- 2–4 zaproszenia na kolację podczas gali finałowej;
- zapewnienie miejsca na ekspozycję do 2 roll-upów o wymiarach maks. 200 x 120 cm;
- zapewnienie miejsca do ekspozycji stoiska promocyjnego o pow. do (9 m2 w przestrzeni konkursowej;
- prezentacja logotypu na pasku podczas trwania transmisji konkursu na żywo;
- zapewnienie możliwości dystrybucji materiałów reklamowych (folderów, ulotek);
- dostęp do materiałów fotograficznych i filmowych zrealizowanych podczas konkursu.
SPONSOR ZWYCZAJNY
Kwota wsparcia netto: 3–5 tys. zł netto
Świadczenia:
- zamieszczenie logotypu w witrynie internetowej konkursu www.mistrzostwadziczyzna.pl oraz na profilach @mistrzostwadziczyzna na Facebooku oraz @horeca_las_kalisz na Instagramie;
- zamieszczenie logotypu w materiałach drukowanych – ścianka promocyjna i roll-upy;
- kampania promująca firmę jako partnera konkursu w mediach społecznościowych organizatora – minimum jeden post na profilu @mistrzostwadziczyzna na Facebooku oraz @horeca_las_kalisz na Instagramie;
- 1 zaproszenie na kolację podczas gali finałowej;
- zapewnienie miejsca na ekspozycję 1 roll-upa o wymiarach maks. 200 x 120 cm;
- prezentacja logotypu podczas trwania transmisji konkursu na żywo;
- zapewnienie możliwości dystrybucji materiałów reklamowych (folderów, ulotek).
Szczegółowe informacje o wymienionych pakietach można uzyskać u Małgorzaty Jochaniak pod numerem tel. 600 981 800 lub adresem e-mail: m.jochaniak@openglobal.pl.
Organizatorem konkursu jest firma Las-Kalisz sp. z o.o. w Tomnicach k. Krotoszyna, właściciel marki HoReCa Las-Kalisz, od przeszło 30 lat zajmująca się skupem i przetwórstwem dziczyzny oraz mięsa króliczego. Mistrzostwa Polski w Dziczyźnie odbywają się na cześć Mariana Tarnawskiego – zmarłego w 2018 r. założyciela, wieloletniego właściciela i prezesa firmy, propagatora kultury łowieckiej, popularyzatora dziczyzny oraz znawcy kuchni myśliwskiej. Pierwsza edycja mistrzostw odbyła się w marcu 2019 r., druga – we wrześniu 2021 r. Konkurs zdobył nominację do prestiżowego Kulinarnego Pucharu Polski.